Støt os!

Cirka hvert 20. minut er der en dansker, der får hjernerystelse. Omkring hver tredje får længerevarende følger, som udfordrer familien, arbejdsevnen og livskvaliteten. Der findes endnu ingen mirakelkur, men med din støtte kan vi forbedre behandlingsmulighederne, bidrage til mere forskning og skabe større forståelse for sagen. Vigtigst af alt kan vi yde rådgivning og støtte til de mange tusinde ramte og pårørende.

5 MIN LÆSNING

Støt os!
Sammen gør vi en forskel

Bliv medlem

Støt os ved at blive medlem af Hjernerystelsesforeningen. Så får du adgang til en hel række unikke medlemsfordele, inklusiv alle vores rådgivninger, rabatter og aktiviteter.

Et lille bidrag gør en stor forskel, og et større bidrag gør endnu mere.

Ønsker du at støtte os via din virksomhed?

Køb et organisationsmedlemskab til én eller flere medarbejdere. På den måde støtter du os med et årligt beløb, samtidig med at du/I får adgang til en lang række medlemsfordele. Send en mail til medlem@hjernerystelsesforeningen.dk, hvis du ønsker at få tilsendt en faktura. Se hvem der støtter os allerede.
Tre kvinder der holder skilte oppe

Det er nemt at støtte os via:

Af hjertet tak!

mp-rgb-no-tm-logo-type-horisontal-blue@3x

MobilePay: 814080

icons-8-data-transfer@3x

Bankoverførsel: 9985 1110449182

Skal Hjernerystelsesforeningen med i dit testamente?

Vi har indgået et samarbejde med Legal Desk, som gratis hjælper dig med at testere et valgfrit beløb til vores sag. Når du tænker os ind i dit testamente, er du med til at gøre en kæmpe forskel for vores arbejde.

Du støtter os ved at udfylde en kort formular hos Legal Desk, hvor du løbende vil blive vejledt med hjælpende forklaringer. På baggrund af dine svar vil Legal Desk automatisk udarbejde et legat med det beløb, du ønsker at give til os, når du en dag går bort.

Hvis du allerede har oprettet et testamente, bliver legatet oprettet som tillæg (kodocil), og hvis ikke, fungerer legatet blot som et selvstændigt testamente. Du kan finde formularen fra Hjernerystelsesforeningen her.

Når du har oprettet legatet skal det underskrives foran en notar, eller to vitterlighedsvidner, som du selv vælger. Dette bestemmer du helt selv i formularen.

Hvis du ønsker at støtte os og samtidigt efterlade mere til dine arvinger, anbefaler vi, at du ser denne video omkring den såkaldte 30%-løsning.