Facebookgrupper

Hjertelig velkommen til Hjernerystelsesforeningens Facebookgrupper :-)

Hjernerystelsesforeningens Facebookgrupper er for ramte, der oplever senfølger efter en langvarig hjernerystelse og pårørende. Hvis du netop er blevet ramt af hjernerystelse, skal du passe på dig selv, og derfor er Facebookgrupperne for folk, der har været ramte i 8 uger eller mere. Hvis du har haft hjernerystelse i kortere tid, kan du med fordel kontakte Hjernerystelseslinjen i stedet.

Takket være mere end 40 frivillige og støtte fra professionelle konsulenter, er det muligt at holde vores grupper kørende. Her kan du læse om, hvordan du kan hjælpe til i grupperne, og hvis du får lyst til at støtte vores arbejde som betalende medlem, kan du finde flere informationer her.

Du kan bruge grupperne til at møde andre mennesker, der er i samme situation som dig, til at få støtte, gode råd og til at udveksle erfaringer med personer, der forstår, hvad en hjernerystelse betyder i hverdagen.

Facebookgrupperne er lukkede fora, og vi fra Hjernerystelsesforeningen regulerer, hvem der bliver optaget, og vi sørger for, at det er trygt at være medlem og at deltage.

Når du søger om medlemskab i en af Facebookgrupperne for personer ramt af hjernerystelse, beder vi dig svare på tre spørgsmål, så vi bedst muligt kan tage hånd om dig og dine behov:

1) Hvorvidt du har senfølger efter en hjernerystelse eller er pårørende.
2) Hvor længe du har været ramt af hjernerystelse.
3) Hvad du håber på at få ud af din deltagelse i gruppen.

Vi anbefaler dig at tænke lidt over dit svar til spørgsmål 3, så vores community managere får mulighed for at hjælpe dig, og sikre sig, at du kommer ind i den gruppe, der er bedst for dig. Når du har svaret på spørgsmålene, vil du efterfølgende modtage en velkomstbesked fra en frivillig community manager. Husk derfor at se efter dine beskeder, og vær opmærksom på også at tjekke dine “beskedanmodninger”.

Herunder finder du links til vores Facebookgrupper. Bemærk, at vi har forskellige grupper til henholdsvis pårørende og ramte.

Hjernerystelsesforeningens lukkede Facebookgrupper er følgende:

Facebookgruppe 6 for ramte af langvarig hjernerystelse: (åben for optag)

www.facebook.com/gruppenr6

Facebookgruppe 1- 5 for ramte af langvarig hjernerystelse: (Fyldt - lukket for optag)

Facebookgruppe 2 for ramte ml. 18 - 30 / studerende ramt af langvarig hjernerystelse: (åben for optag)

Facebookgruppe 1 for ramte ml. 18 - 30 år / studerende ramt af langvarig hjernerystelse: (Fyldt - lukket for optag)

Facebookgruppen for pårørende til ramte: (åben for optag)

Facebookgruppe for elitesportsudøvere ramt af langvarig hjernerystelse: (åben for optag)

Lergravsvej 53, 1. sal