Hvorfor blive medlem som organisation?

Cirka 25.000 danskere rammes hvert år en hjernerystelse, og en del har desværre fortsat langvarige følger af deres hjernerystelse efter 1 år. Som organisationsmedlem af Hjernerystelsesforeningen, er man med til at sætte fokus på de følger en del står med efter hjernerystelse. Organisationsmedlemskabet gavner vores mulighed for at kunne yde oplysning og støtte til ramte af både akut såvel som langvarig hjernerystelse, og deres pårørende.

Et organisationsmedlemskab af Hjernerystelsesforeningen koster kun 250 kr. om året pr. tilmeldte medarbejder.

Organisationen modtager følgende fordele:

• Organisationens ansatte får adgang til den telefoniske socialrådgivning.
  • Mulighed for annoncering af medlemskab på organisationens egen hjemmeside.
  • Ansatte får adgang til den telefoniske juridiske rådgivning.
  • Organisationens ansatte får adgang til foreningens medlemsrabatter.
  • Får mulighed for at stille 2 spørgsmål til foreningens faglige udvalg via mail pr. år.
  • Ansatte får Hjernerystelsesforeningens medlemsmail.
  • Ansatte får intropakke med 4 online foredrag om hjernerystelse.

Som organisation er du ikke mindst med til at støtte:

• Vores drift som er fundamentet for vores frivillige arbejde, aktiviteter og tilbud.
  • Udbredelse af gratis telefonrådgivning til alle akutramte i Danmark.
  • Gratis Facebookgrupper for alle ramte og pårørende i Danmark.
  • Vores politiske legitimitet og indflydelse.
  • Yderligere tilskud fra Sundhedsministeriet, som giver tilskud på baggrund af vores medlemsindtægt.

TUSIND TAK FOR AT DU ER MED TIL AT GØRE EN FORSKEL!

Betal organisationsmedlemskab for 2019

Tilføj organisationsmedlemskab til kurven

(Antal gældende medarbejdere vælges efter tilføjelse. Indledende pris for første medarbejder er 1.000,- og prisen pr. efterfølgende medarbejder er 250,-)

DKK 1.000,00 Tilføj

*Organisationsmedlemskaber gælder for hele 2019. Indledende medarbejder koster 1.000,- med en efterfølgende stykpris på 250,- pr. yderligere tilmeldte medarbejder. Betaling sker, når organisationen gennemfører købet og kan ikke foretages i rater. Antal gældende medarbejdere er valgfrit uanset organisationens størrelse. Organisationsmedlemskabet er ikke bindende, men der vil modtages en opfordring til betaling for medlemskab 2020.

Ved køb af medlemskab, er der 14 dages fortrydelsesret fra den dag organisationsmedlemskabet er købt. Ved ophør af medlemskab sender vi et spørgeskema om medlemstilfredshed til organisationen.

Du kan altid opsige dine organisationsmedlemskaber ved at kontakte os på medlem@hjernerystelsesforeningen.dk

For at opfylde betingelserne for medlemskabet, behandler vi oplyste persondata i henhold til persondataforordningen. Se vores privatlivspolitik for mere.

Betal organisationsmedlemskab for 2019 via MobilePay/bankoverførsel

Udfyld og send venligst Informationsformularen for at blive viderestillet til betaling via MobilePay og bankoverførsel. Indmeldelsesprisen for første medarbejder er 1.000,- og herefter 250,- pr. tilmeldte medarbejder udover den første.

*Vi behandler dine informationer fortroligt og i overenstemmelse med gældende persondataforordning.
Se vores privatlivspolitik for mere.