Bliv medlem som organisation og gør en forskel!

Hvert år rammes mere end 25.000 danskere af hjernerystelse, og alt for mange har desværre fortsat langvarige følger efter et år.

Men der er heldigvis meget, vi kan gøre i fællesskab.

Med et organisationsmedlemskab er I med til at støtte Hjernerystelsesforeningens arbejde med at yde oplysning og støtte til de mange ramte med akutte såvel som langvarige følger af hjernerystelse samt deres pårørende. Men mindst lige så vigtigt er I med til at forhindre, at flere havner i samme situation.

Få alle de mange fordele, der følger med et organisationsmedlemskab. Vi sørger for at klæde jeres organisation eller virksomhed endnu bedre på til at hjælpe ramte med hjernerystelse.

Et organisationsmedlemskab af Hjernerystelsesforeningen koster 1.000 kr. om året for første tilmeldte medarbejder og kun 250 kr. yderligere årligt for hver efterfølgende tilmeldte medarbejder.

Som organisationsmedlem får I følgende fordele:.

• Intropakke med fire online foredrag om hjernerystelse med eksperter på området.
  • Adgang til vores telefoniske socialrådgivning.
  • Adgang til vores telefoniske juridiske rådgivning.
  • Mulighed for at stille to årlige spørgsmål til Hjernerystelsesforeningens Faglige Udvalg.
  • Adgang til Hjernerystelsesforeningens medlemsrabatter.
  • Hjernerystelsesforeningens digitale medlemsbrev, der udkommer hver anden måned.
  • Mulighed for annoncering med logo af medlemskab af Hjernerystelsesforeningen på jeres egen hjemmeside og platforme.

Jeres organisationsmedlemskab er blandt andet med til at støtte:

• Vores drift som er fundamentet for vores arbejde, aktiviteter og indsats.
  • Udbredelsen af vores gratis telefonrådgivning, Hjernerystelseslinjen, som årligt rådgiver mere end 450 ramte og pårørende.
  • Gratis Facebookgrupper for mere end 2900 ramte og pårørende i Danmark.
  • Rådgivning for yderligere 700 ramte og pårørende på tværs af vores andre tilbud.
  • Støtte til mere end 100 ramte og pårørende i 15 mødegrupper i 8 af landets byer.
  • Vores deltagelse i det fælles initiativ Hjernen i Fokus i Hjerneugen.
  • Styrkelse af vores politiske legitimitet og indflydelse.
  • Vores vedholdende indsats for at sætte hjernerystelse på dagsordenen i de danske medier.
  • Forskning via vores partnerskab i det nye Dansk Center for Hjernerystelse.
  • Yderligere tilskud fra Sundhedsministeriet, som giver tilskud på baggrund af vores medlemsindtægter.

Har I ikke mulighed for at betale kontingentet via MobilePay eller bankoverførsel, så send en mail til: medlem@hjernerystelsesforeningen.dk.

TUSIND TAK FOR AT I ER MED TIL AT GØRE EN FORSKEL!

Betal organisationsmedlemskab for 2020

Tilføj organisationsmedlemskab til kurven

(Antal medarbejdere vælges efter tilføjelse)

DKK 1.000,00 Tilføj

*Organisationsmedlemskabet gælder for indeværende år. Ved tilmelding efter den 1. oktober gælder medlemskabet også for det efterfølgende år. Et årskontingent koster 1.000 kr. for første tilmeldte medarbejder og 250 kr. for hver efterfølgende medarbejder. Betaling sker, når organisationen gennemfører købet og kan ikke foretages i rater. Antal gældende medarbejdere er valgfrit uanset organisationens eller virksomhedens størrelse. Organisationsmedlemskabet er ikke bindende, men der vil modtages en opfordring til at forny medlemskabet for kommende år.

Ved køb af organisationsmedlemskab er der 14 dages fortrydelsesret fra den dag, medlemskabet er købt. Ved ophør af medlemskab sender vi et frivilligt spørgeskema om medlemstilfredshed.

I kan altid opsige jeres organisationsmedlemskab ved at kontakte os på medlem@hjernerystelsesforeningen.dk.

For at opfylde betingelserne for medlemskabet behandler vi oplyste persondata i henhold til persondataforordningen. Se vores privatlivspolitik for mere.

Betal organisationsmedlemskab for 2020 via MobilePay eller bankoverførsel

Udfyld og send venligst Informationsformularen for at blive viderestillet til betaling via MobilePay og bankoverførsel. Indmeldelsesprisen for første medarbejder er 1.000,- og herefter 250,- pr. tilmeldte medarbejder udover den første.

*Vi behandler dine informationer fortroligt og i overenstemmelse med gældende persondataforordning.
Se vores privatlivspolitik for mere.