Aftenskolen Pas På Hovedet

Aftenskolen Pas På Hovedet tilbyder kurser - både online og i København - der er skræddersyet til ramte af hjernerystelse. Der arrangeres også løbende foredrag og webinarer i hele landet. Som medlem af Hjernerystelsesforeningen får du rabat på samtlige kurser og foredrag. Få overblikket her.

Onlinekursus: Få hjælp til at forvalte din energi

Et kursus i Energistyring hjælper dig med at forvalte din energi, og du får gode og lavpraktiske råd til at tackle nogle af de udfordringer, som en hjernerystelse kan bringe med sig. Kurset er velegnet både til dig, der for nyligt har fået en rystet hjerne og til dig, der har gået med hjernerystelse i længere tid. Læs om kurset, og tilmeld dig her.

Hør underviser Ole Sommer fortælle, hvordan du kan opnå struktur på din hverdag i denne Facebook-livestream, der blev sendt under coronakrisen.

Online bevægelseshold

Træn hjemme fra din egen stue med et onlinekursus i Bindevævstræning. Her arbejdes der med at løsne dybe spændinger og berolige nervesystemet gennem blide og mobiliserende øvelser. Læs mere, og tilmeld dig her.

Bevægelseshold i København

Til dig i København tilbyder aftenskolen en række bevægelseshold, der alle er skånsomme og hensyntagende. Der er altid max. otte deltagere på et hold. Vælg imellem Yoga, Tai Chi, Bindevævstræning, Fascial Flow og Mediflow. Læs om alle kurserne her.

Foredrag og webinarer

Vi arrangerer løbende foredrag og webinarer i hele landet i samarbejde med aftenskolen Pas På Hovedet. Hver gang tager vi et tema op, som relaterer sig til hjernerystelse, og du får mulighed for at stille spørgsmål og ikke mindst møde andre, der står i samme situation som dig. Se de aktuelle aktiviteter her.