Telefonrådgivning hos neuropsykolog Lisbeth Juul Hansen

Vi er overordentlig glade for nu at kunne tilbyde en introduktionsrabat for vores medlemmer på telefonrådgivning med neuropsykolog Lisbeth Juul Hansen. Lisbeth har en enorm viden om hjernerystelse og har gennem mere end 15 år vejledt og hjulpet hjernerystelsesramte og deres pårørende. Flere af jer har allerede oplevet hende til et af vores foredrag rundt om i Danmark, og nu har I alle, uanset bopæl, mulighed for en privat konsultation til en meget fordelagtig pris.

Telefonkonsultation ved neuropsykolog Lisbeth Juul Hansen
Varighed: 30 minutter. Medlemspris: 200 kr.
Aftal tid på: lisbethjh@gmail.com

Du skal oplyse dit medlemsnummer for at opnå rabat. Det kan findes i vores betalingsopkrævning eller i den velkomstmail, du modtog ved indmeldelsen. Har du alligevel problemer med at finde dit medlemsnummer, er du velkommen til at skrive til medlem@hjernerystelsesforeningen.dk.

Lergravsvej 53, 1. sal