Hjælp og råd

Her er en oversigt over de vigtigste muligheder for dig med hjernerystelse og dig, som er pårørende.
Mennesker der holder spørgsmålstegn
Hjernerystelseslinjen rådgiver ved spørgsmål om hjernerystelse (for alle)

Telefonrådgivning

Socialrådgivning vedrørende rettigheder og muligheder i det offentlige (for medlemmer)
Juridisk rådgivning giver råd vedrørende erstatning og forsikring (for medlemmer)
Fysiologisk rådgivning ved spørgsmål om hjernerystelse og kroppen (for medlemmer)
Neuropsykologisk rådgivning om symptomer, årsager og bedringsmuligheder (for medlemmer)

Ved rådgivning for medlemmer skal du bruge dit medlemsnummer, når du ringer op. Dit medlemsnummer finder du i alle vores medlemsmails samt i den velkomstmail, som du modtog ved indmeldelsen. Har du alligevel problemer med at finde dit medlemsnummer, kan du skrive til medlem@hjernerystelsesforeningen.dk.

Andre muligheder for hjælp

Regionsopdelt oversigt over muligheder for hjælp til dig med hjernerystelse (for alle)
Find behandler til din hjernerystelse (for medlemmer)