Podcast: Katrine Nørgaard fortæller om Hjernerystelseslinjen

Katrine Nørgaard er medlem af Hjernerystelsesforeningens bestyrelse og leder af Hjernerystelseslinjen, som hver måned rådgiver flere end 50 ramte af hjernerystelse og deres pårørende.

19. december 2019

Lyt med, når vi spørger Katrine, hvilke problematikker hun og de andre rådgivere i Hjernerystelseslinjen ofte hører fra de personer, der ringer ind. Du får også et indblik i, hvordan det kan være, at Katrine er endt med at have så meget med hjernerystelse at gøre i både sit professionelle og frivillige arbejde. Katrine deler også ud af sine vigtigste råd til, hvad man som hjernerystelsesramt kan gøre for at afhjælpe sin situation lige her og nu.

Har du brug for rådgivning? Ring til Hjernerystelseslinjen, og få en samtale med en af vores frivillige rådgivere. Læs mere her