Hjernerystelsesforeningen søger lønnet organisationskonsulent

10 timer om ugen (studentermedhjælp/fleksjobber)

Kan du fastholde fremdriften i Hjernerystelsesforeningens maskinrum? Har du lyst til at være en del af et ressourcestærkt fællesskab? Vil du arbejde for at forbedre hjernerystelsesramtes rettigheder? Så er du måske den organisationskonsulent, som vi søger.

Hjernerystelsesforeningen er en ung forening i vækst. Vi har sat hjernerystelse på dagsordenen i Danmark, og hvert år stiger antallet af medlemmer, frivillige og projekter. Vi brænder for at omsætte vores ressourcer så effektivt som muligt, så de gør størst mulig gavn for vores sag. Vi har travlt med at udvikle, men vi har også brug for at forankre og strukturere driften af vores aktiviteter så medlemmer og frivillige oplever at blive inddraget, engageret og serviceret optimalt.

Som en del af vores forening, har du gode muligheder for at få indflydelse på dit arbejde. Du bliver foreningens anden ansatte og vil i starten primært bistå med at lette arbejdspresset på sekretariatet. Hen ad vejen vil du få mulighed for flere udviklingsorienterede opgaver.

Dine opgaver er:

• Opdatering og udvikling af medlemsdatabaser.
  • Servicering af medlemmer.
  • Regnskab, økonomistyring og fundraising.
  • Effektivisering af arbejdsgange og ad hoc opgaver.

Du er:

• Imødekommende og empatisk overfor mennesker med hjernerystelse.
  • Stabil og effektiv.
  • God til IT, regneark og gerne foreningsøkonomi.
  • Sans for og lyst til selvstændig udvikling af dine arbejdsgange.

Vi tilbyder:

• En forening i vækst med gode udviklingsmuligheder.
  • Frihed til selv at organisere dine opgaver.
  • Taknemmelige medlemmer.
  • Et miljø af engagerede frivillige.

Det vil være en fordel, hvis du kan sætte din studiemæssige baggrund og/eller relevante erfaringer i spil.

Ansættelsen er sat til 10 timer om ugen, som typisk fordeles på 2-3 hverdage om ugen. Lønnen fastsættes efter aftale. Weekend- og aftenarbejde kan forekomme. Sekretariatet ligger på Lergravsvej i København. Ansøgningsfristen er den 15. juni. Ansøgninger og spørgsmål rettes til nicolai@hjernerystelsesforeningen.dk. Vi forventer at afholde samtaler den 29. Juni.