Årlig hjernerystelseskonference

Hvert år inviterer vi en lang række eksperter til at dele deres viden og præsentere den nyeste forskning på hjernerystelsesområdet. Hjernerystelseskonferencen er en årlig vidensdag og en vigtig netværksmulighed, som vi håber kan bidrage til, at ramte af hjernerystelse får den bedste behandling og den nødvendige forståelse i kommunerne, i sundhedsvæsnet og i det øvrige samfund.

Hjernerystelseskonferencen arrangeres af Hjernerystelsesforeningen i samarbejde med HKI - Hans Knudsens Instituttet. Se programmet for Hjernerystelseskonferencen 2019 her.

Konferencen henvender sig særligt til hjerneskadekoordinatorer, sagsbehandlere i kommunernes jobcentre, sygedagpengekontorer eller andre relevante kommunale enheder, medarbejdere i pensions- og forsikringsselskaber, idrætsforbund, fagforeninger og a-kasser samt andre med behov for viden om hjernerystelser.