Donér 200 kr. og hjælp os til at give donationsfradrag

Støt Hjernerystelsesforeningen med et gavebidrag på mindst 200 kr., og hjælp os på vej til at kunne modtage fradragsberettigede donationer samt gøre det lettere for os at søge tilskud fra en række offentlige puljer.
Hjælp os i mål! Giv en donation

Vi har brug for din støtte

For at Hjernerystelsesforeningen kan blive godkendt af Skattestyrelsen til at modtage fradragsberettigede gaver, skal vi modtage mindst 100 donationer à 200 kr. inden året er omme.

Bliver vi godkendt, betyder det, at du som bidragsyder fremover kan trække dine donationer fra i skat, og vi kan som en almennyttig forening opnå fordele, der blandt andet gør det lettere for os at søge om tilskud fra en række offentlige puljer.

Hjælp os nu

Overfør 200 kr. via MobilePay: 81 40 80.

Det er vigtigt, at beløbet lyder på mindst 200 kr., for at vi kan inddrage din donation i vores ansøgning.

Tusinde tak for din donation!

Vind et kroophold med middag

Blandt alle, der donerer, trækker vi to heldig vinder af et kro- og hotelophold med middag for 2 personer. Så husk at oplyse din mailadresse i din MobilePay-donation, hvis du vil deltage i konkurrencen.

Fradrag

Du kan få skattefradrag for din donation til Hjernerystelsesforeningen. Du får dit fradrag, når du skriver bogstaverne “CPR” i din MobilePay-donation samt din mailadresse. Derefter sender vi dig nærmere information på den opgivne mail.

Hvorfor er det vigtigt?

Hvis vi bliver godkendt til at modtage fradragsberettigede gaver, vil det helt konkret betyde, at:

• Din donation kan trækkes fra i skat – også hvis der er tale om arv.
  • At vi for hvert bidrag får op til 50 procent i tilskud fra udlodningsmidlerne.
  • Det bliver lettere for os at søge om tilskud fra en række offentlige puljer.
  • Vi kan blive medlem af en række netværk, som understøtter udviklingen af arbejdet for vores sag.

Vi skal hvert år indsamle 100 donationer. Det er et krav fra Skattestyrelsen.

Kort sagt: Vi får mere end dobbelt igen for din støtte!

Det går din støtte til

Patientstøtte

Vi har fysiske mødegrupper for ramte i hele landet og telefoniske rådgivninger til ramte og deres pårørende.

Viden & forskning

Vi understøtter forskningprojekter og er medstiftere af Dansk Center for Hjernerystelse.

Politik

Vi sørger for at der sættes politisk fokus på de ramtes behov og behandlingsmuligheder.