Ny formand på vej

Hjernerystelsesforeningens hovedbestyrelse omkonstituerer sig med en ny formand indtil den kommende ordinære generalforsamling den 24. marts.

Ronni Lykke Bødker er fratrådt som formand og hovedbestyrelsesmedlem i Hjernerystelsesforeningen på grund af holdningsforskelle til varetagelsen af foreningens interesser mellem Ronni Lykke Bødker og den øvrige samlede hovedbestyrelse. På det kommende hovedbestyrelsesmøde den 6. marts vælges derfor en midlertidig formand.

På generalforsamlingen fremlægges Hjernerystelsesforeningens årsregnskab til godkendelse. Regnskabet vil som vanligt være godkendt af den valgte interne revisor samt den eksterne statsautoriserede revisor. Revisorerne vil blive gjort bekendt med den afgående formands holdninger til foreningens økonomi. Alle spørgsmål vedrørende foreningens økonomi er velkomne på generalforsamlingen.

På generalforsamlingen gøres status på foreningens arbejdsprogram og herunder foreningens faglige arbejde. Foreningen vil fortsat arbejde for at skabe mere evidens omkring hjernerystelser og anvender Sundhedsstyrelsens metodehåndbog til udarbejdelse af nationale kliniske retningslinjer som et vigtigt værktøj. Alle spørgsmål vedrørende foreningens faglige arbejde og principper er velkomne på generalforsamlingen.

Vi vil gerne takke Ronni Lykke Bødker for samarbejdet gennem de seneste to år og ønsker ham held og lykke i fremtiden.

Eventuelle spørgsmål til ovenstående kan rettes til kontakt@hjernerystelsesforeningen.dk.

Hjernerystelsesforeningens hovedbestyrelse

26/02 - 2019