Medlemsfordele

Som medlem af Hjernerystelsesforeningen har du adgang til en lang række tilbud og rabatter, der kan være med til at gøre hverdagen lidt lettere.

Telefonrådgivning

• Hjernerystelseslinjen tilbyder gratis rådgivning om hjernerystelse. Vi prioriterer opkald fra medlemmer af Hjernerystelsesforeningen, så opgiv gerne dit medlemsnummer, når du henvender dig.
  • Gratis socialrådgivning hos socialrådgiver Susanne Glück.
  • Gratis juridisk rådgivning hos advokater med speciale i erstatnings- og forsikringssager.
  • Telefonkonsultation hos neuropsykolog Lisbeth Juul Hansen (200 kr. for en halv time). Send en mail til: lisbethjh@gmail.com. Husk at opgive dit medlemsnummer. Der kan højst bookes fire samtaler om året.

Video-foredrag med eksperter

• Se foredrag om sanseintegration med neuropsykolog Lisbeth Juul Hansen her.
  • Se foredrag med kiropraktor Johs Højbjerg og neuropsykolog Louise Brückner Wiwe om hjernerystelse her.
  • Se foredraget “Når Hjernen Rystes” med læge Claire Prener Miller her.
  • Se foredraget “Energistyring med aktivitetsskema” med audiologopæd Malene Olsen her.
  • Se foredrag omkring neurotræning med Thomas la Cour her.

Selvhjælpsgrupper

Medlemsrabatter

• 50% rabat på bogen "Hjernerystelse - en guide til en bedre hverdag" af Annecatrine Borup. Rabatten gælder både lydbogen, e-bogen og den fysiske udgave. Du bestiller lydbogen og e-bogen med rabatten ved at overføre 74,50 kr. (lydbog) eller 69,95 kr. (e-bog) via MobilePay til 78550. Husk at skrive "lydbog" eller "e-bog" samt din mailadresse i beskedfeltet. Den fysiske bog får du for kun 149,95 kr. Bestil den her.
  • 30% rabat på bogen “Hjernerystelse - kom godt igennem” på Saxo.dk. Brug rabatkoden HJERNERYSTELSE. Gælder indtil 30. november.
  • 10% rabat på formstøbte ørepropper hos Audiovox ved oplysning af medlemsnummer.
  • 10 % rabat på cykelhjelme på eCykelhjelme.dk. Klik på "Har du en værdikode?" og indtast "Hrf2016", når du betaler. Gælder også Hövding.
  • Rabat på arrangementer og kurser ved aftenskolen Pas På Hovedet, der tilbyder kurser både i København og online.

Jo flere medlemmer vi er i patientforeningen, jo flere ressourcer har vi til at hjælpe med.

SAMMEN ER VI STÆRKE