Juridisk rådgivning

Bemærk, at den juridiske telefonrådgivning holder ferielukket fra mandag den 8. juli til søndag den 28. juli.

Foreningen tilbyder medlemmerne gratis juridisk telefonrådgivning ved advokat vedrørende spørgsmål om erstatnings- og forsikringssager relaterende til hjernerystelse.

Der tilbydes telefonisk rådgivning baseret både i København og Århus, men det står frit for, hvilken rådgivningslokalitet du ønsker at kontakte med dit spørgsmål.

Telefonisk rådgivning København

Hver mandag kl. 15:00-17:00

på telefon: 33 36 99 99

Telefonisk rådgivning Århus

Hver onsdag kl. 14:00-16:00

på telefon: 86 13 01 44

For at få juridisk rådgivning skal du være medlem af Hjernerystelsesforeningen. Hav derfor dit medlemsnummer klar, når du ringer. Hvis du ikke kan huske det, så søg i dine gamle mails under "Velkommen i Hjernerystelsesforeningen". Hvis du stadig ikke kan finde det så skriv gerne til medlem@hjernerystelsesforeningen.dk og spørg efter dit medlemsnummer.

Læs mere om erstatning og forsikring her.
Læs mere om offentlig sagsbehandling her.