Mød op og sæt dit præg på 2018

Endnu et forrygende år for Hjernerystelsesforeningen er gået, og det er med stor glæde, at vi nu kan invitere til Årsmøde & Generalforsamling 2018. Vi glæder os sådan til at møde jer allesammen!

Igen i år mødes vi på Hans Knudsen Instituttet i København:

Søndag den 25. februar 2018
kl. 14:00 - 16:00

HKI - Hans Knudsen Instituttet Glentevej 67-69

2400 København NV

Hjernerystelsesforeningens Årsmøde er det forum, hvor vi sammen gør status over året der gik og fastlægger kursen fremover. Vi vælger hovedbestyrelse, drøfter arbejdsprogram og målsætninger - og ikke mindst møder vi hinanden ansigt til ansigt. Som medlem har du kort sagt mulighed for at sætte dit præg på Hjernerystelsesforeningen ved at deltage.

Vi holder flere pauser undervejs, og der vil være et stillerum til rådighed. Vi forsøger at holde tidsplanen bedst muligt. Vi byder på let forplejning (te, kaffe mv.), og der er også mulighed for at blive lidt og sludre bagefter, for dem som har lyst.

Engagér dig

Har du overvejet at stilleop til hovedbestyrelsen? Jo flere vi er til at løfte opgaven, desto stærkere står vi i fremtiden! Vi vil meget gerne opfordre også pårørende til at deltage i bestyrelsesarbejdet.Er du interesseret i at vide mere om arbejdet i hovedbestyrelsen, kan du læse mere her- eller du kan læse landsformand Ronnis og tidligere bestyrelsesmedlem Johans fortællinger om, hvorfor de valgte at gå ind i bestyrelsen.

Praktisk info

Du skal have betalt medlemsbidrag for 2018 senest en uge før Årsmødet for at kunne stemme til generalforsamlingen og/eller stille op til hovedbestyrelsen. Du vil inden for de næste par uger modtage opkrævning for medlemsbidrag 2018, enten med posten eller via betalingsservice.

Forslag fra medlemmer, der ønskes behandlet på generalforsamlingen, skal være bestyrelsen i hænde senest 8 dage før generalforsamlingen. Læs mere i vedtægterne.

Dagsorden for Hjernerystelsesforeningens ordinære generalforsamling

• -Valg af dirigent og referent
  • -Formandens beretning til godkendelse
  • -Kassererens fremlæggelse af revideret regnskab og budget
  • -Behandling af indkomne forslag, herunder fastsættelse af medlemsbidrag
  • -Valg af bestyrelse inkl. suppleanter
  • -Valg af intern revisor
  • -Eventuelt
  • Tilmelding til Årsmøde & Generalforsamling 2018

Tilmelding er påkrævet og gøres HER.

Vi glæder os rigtig meget til at fortsætte udviklingen af Hjernerystelsesforeningen i 2018 - og til at møde dig på Årsmødet og høre dine tanker om og idéer til patientforeningens arbejde!

Lergravsvej 53, 1. sal