Fysiologisk rådgivning

Fysiologisk telefonisk rådgivning med vores samarbejdspartner, arbejdsfysiolog Bente Schibye.
To personer der holder på puslespilsbrikker, der tilsammen forestiller et hovede

Book en samtale med en ekspert i fysiologi

Bente Schibye, ph.d. i arbejdsfysiologi, har været frivillig rådgiver på Hjernerystelseslinjen i perioden 2015-2019 og har selv levet med langvarig hjernerystelse siden 2003.

Fysiologisk rådgivning holder lukket mellem jul og nytår.

Du kan fx spørge om:

– Fysiologiske forklaringer på, hvorfor du har det, som du har det.
– Nakkens betydning og behandling.
– Bindevævets betydning.
– Fysisk aktivitet. Hvad, hvor meget og hvornår.

Bestil en telefontid ved at sende en mail til: bente@hjernerystelsesforeningen.dk. Husk at skrive dit telefonnummer, medlemsnummer og spørgsmål helt kort.

Rådgivningen er forbeholdt medlemmer af Hjernerystelsesforeningen.

Husk derfor at have dit medlemsnummer klar. Dit medlemsnummer finder du i alle vores medlemsmails samt i den velkomstmail, som du modtog ved indmeldelsen. Har du alligevel problemer med at finde dit medlemsnummer, kan du skrive til medlem@hjernerystelsesforeningen.dk.

Her kan du se en Facebook-livestream med Bente, hvor hun besvarer spørgsmål fra vores følgere under coronakrisen.