Betal foredrag 2015 med Dankort eller MobilePay

Medlemspris

*Der ydes ikke returret på dette produkt. Købet omfatter entré til foredrag om hjernerystelse ved Lisbeth Juul Hansen i samarbejde med aftenskolen "Pas på Hovedet". Billetten er forbeholdt medlemmer af Hjernerystelsesforeningen. Foredraget finder sted i København tirsdag d. 25 august klokken 17:00. Afholdelse af foredraget foregår ved CSV – Center for Specialundervisning for voksne, Frankrigsgade 4, 2300 Kbh S.

Normal pris

*Der ydes ikke returret på dette produkt. Købet omfatter entré til foredrag om hjernerystelse ved Lisbeth Juul Hansen i samarbejde med aftenskolen "Pas på Hovedet". Billetten er forbeholdt ikke medlemmer af Hjernerystelsesforeningen. Foredraget finder sted i København tirsdag d. 25 august klokken 17:00. Afholdelse af foredraget foregår ved CSV – Center for Specialundervisning for voksne, Frankrigsgade 4, 2300 Kbh S.