Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

Gør en forskel som administrativ medarbejder i Hjernerystelsesforeningen

Vil du have et job, hvor du konkret kan mærke, at dine administrative kompetencer gør en forskel for mennesker i en svær situation? Så har du muligheden her!

I Hjernerystelsesforeningen hjælper vi ramte med hjernerystelse, og som ansat mærker du dagligt, at vi giver en vigtig håndsrækning til mennesker, som er i en svær situation. Udadtil arbejder vi med oplysning, politik, forskning og partnerskaber. Indadtil hjælper vi med rådgivning, information, aktiviteter og fællesskab blandt i samarbejde med aftenskolen Pas På Hovedet, hvor der også er administrative opgaver.

Du gør vigtig forskel

Administrativt mærker vi din indsats direkte, når du udarbejder et projektregnskab til tiden, så fondene bliver glade, og vi kan sætte endnu flere projekter i søen til gavn for ramte. 

Vi får også flere og mere tilfredse tilmeldte til vores kurser og webinarer, når du har testet at tilmeldingsformularen fungerer brugervenligt og informativt.

Vi opbygger tillid og gå-på-mod hos vores brugere, når vi svarer hurtigt på mails, ringer tilbage ved “mistede opkald” og hjælper med nyttig samt overskuelig information.

Vi arbejder sammen

Du er ikke alene om at løfte de administrative opgaver, men samarbejder med vores nuværende administrationsmedarbejder, en ekstern bogholder og en it-medarbejder. 

Som den blot tredje medarbejder på 30 timer eller mere, er du en vigtig stabilisator, der sikrer, at vi griber alle boldene og skaber luft til yderligere fremdrift i foreningen.

På sekretariatet er vi, udover dig, 7 motiverede og engagerede ansatte, der arbejder mellem 3 og 37 timer ugentligt. Vi holder til i et hyggeligt kontorfællesskab, Voxeværket, på Amagerbro. Vi har en velfungerende bestyrelse, taknemmelige medlemmer og engagerede frivillige i hele landet. 

Vi tilbyder dig

  • Et job, hvor du ikke er i tvivl om, hvorfor du tager på arbejde.
  • Fleksibilitet i tilrettelæggelsen af dit arbejde samt ferier og fridage.
  • En ambitiøs forening i udvikling, som også kan åbne udviklingsmuligheder for dig.
  • Motiverede og engagerede kollegaer på et mindre sekretariat med en uformel tone.
  • Alsidige arbejdsopgaver og en afvekslende hverdag.

 

Vi har brug for din hjælp til

  • Bogføring, budgetter, projektregnskaber og indberetninger (ca. 40 %).
  • Opsætning og opdatering af begivenheder og kurser på web (20 %).
  • Servicering af hjernerystelsesramte og frivillige via mail, telefon (20 %).
  • Indhentning af tro og love erklæringer fra deltagere i vores kurser (10 %).
  • Øvrig registrering, referater og korrektur mv. (10 %).

 

Procentangivelserne indikerer vores forventning til, hvor meget at de enkelte arbejdsområder fylder i din hverdag. Du kommer til at arbejde meget med IT, så som E-conomic, Dynamic 365, Excel, WordPress, Online Fundraising, Simply, Danløn, en række indberetningsportaler m.m.

 

Vi forestiller os, at du som person er

  • Effektiv så det kan mærkes, at du gør en indsats og bidrager til vores fremdrift.
  • Lærenem, så vi gradvist kan videreudvikle vores arbejdsgange og metoder.
  • Grundig, så dine kollegaer kan bygge oven på de gøremål, som du afslutter. 
  • Ansvarlig for din egen opgaveløsning såvel som for vores organisation og formål.
  • Stabil og pålidelig ift. sikring af vores kontinuerlig fremdrift. 

Praktisk

Stillingen er på 30 – 37 timer om ugen. Lønnen fastsættes efter aftale. Vi er ikke lønførende, men inspireres af Red Barnets overenskomst og følger lønudviklingen.

Ansøgningsfristen er den 16. april klokken 12. 

Ansøgningen sendes til job@hjernerystelsesforeningen.dk

Spørgsmål rettes til sekretariatschef Nicolai Aaen på nicolai@hjernerystelsesforeningen.dk 

Vi forventer at afholde de første samtaler den 25. og 26. april mellem kl. 10 og 16. 

Du kan se mere om hjernerystelsesforeningen og vores tilknyttede aftenskole her:

 

Vi opfordrer alle uanset køn, alder, etnicitet og reigion til at søge stillingen.

Alle ansøgere vil modtage svar og yderligere feedback på forespørgsel.